Aantal berichten : 40 Leeftijd : 80 Woonplaats : Almere Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Beheerdersdag zo feb 15, 2009 2:07 pm
Goedemorgen allemaal,
Het heeft weer gevroren en het heeft licht gesneeuwd. Wens jullie een fijne dag.
Beheerdersdag
Angela ik wil je wel een bloemetje geven maar kan geen plaatjes zetten Ik wens je nog veel succes met je mooie group
Liefs, Tini
Tini
Aantal berichten : 40 Leeftijd : 80 Woonplaats : Almere Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Fijne zondag zo feb 08, 2009 2:40 pm
Hallo allemaal,
Wens jullie een fijne zondag.
Het zonnetje is aanwezig straks even wandelen.
Liefs, Tini
Tini
Onderwerp: Re: Fijne zondag zo feb 01, 2009 3:02 pm
Goedemorgen allemaal,
Het zonnetje is er en het sneeuwd hier lichtjes. Wens jullie een prettige zondag.
Liefs, Tini
Ria
Aantal berichten : 22 Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Fijne zondag zo dec 07, 2008 2:58 pm
[quote]
FIJNE ZONDAG ALLEMAAL GROETJES VAN RIA
choco
Aantal berichten : 41 Leeftijd : 59 Woonplaats : Belgie Hobby's : Paint shop pro , lezen en tv kijken Humor : heb ik zeker Registration date : 25-10-08
Onderwerp: F.I.J..N.E. Z.O.N.D.A.G. zo dec 07, 2008 1:05 pm
Ik kom jullie een fijne zondag wensen Veel Plezier
Robbin
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 66 Registration date : 25-10-08
Onderwerp: Re: Fijne zondag zo nov 30, 2008 7:14 pm
Tini
Onderwerp: Prettige zondag zo nov 30, 2008 3:41 pm
Hallo allemaal,
Kom jullie even een prettige zondag wensen. Het sneeuwd hier lichtelijk hoop dat het niet blijft liggen. En het heeft behoorlijk gevroren vannacht brrrrrrrrrrrrr
Liefs, Tini
Angela Admin
Aantal berichten : 111 Leeftijd : 69 Woonplaats : Rotterdam Hobby's : PSP en websets (kaders maken) Humor : Geen.....hihi. Registration date : 23-10-08
Onderwerp: Fijne zondag zo nov 23, 2008 6:28 pm
Ik wens jullie een fijne zondag.
choco
Aantal berichten : 41 Leeftijd : 59 Woonplaats : Belgie Hobby's : Paint shop pro , lezen en tv kijken Humor : heb ik zeker Registration date : 25-10-08
Onderwerp: F.I.J..N.E. Z.O.N.D.A.G. zo nov 23, 2008 1:54 pm
Ik kom jullie een fijne zondag wensen Veel Plezier
bommi
Aantal berichten : 20 Leeftijd : 90 Woonplaats : Belgie Hobby's : Paintshop Pro -haken -breien-borduren-knutselen is op de achtergrond geraakt Humor : graag-altijd ...één dag niet gelachen is één dg niet geleefd Registration date : 26-10-08
Onderwerp: Re: Fijne zondag za nov 15, 2008 7:31 pm
Ik kom nog even met een herfst boeketje en wens jullie alvast een fijne zondag ...Liefs bommi
Dini
Aantal berichten : 22 Leeftijd : 71 Woonplaats : In de heerlijke Betuwe Hobby's : Muziek, zwemmen, shoppen en PSP. Humor : Een lach is de vitamine voor het hart. Registration date : 24-10-08
Onderwerp: Re: Fijne zondag zo nov 02, 2008 11:42 am
Goedemorgen ik kom je een fijne zondag wensen, helaas is de regen vandaag de baas buiten, maar laten we het binnen gezellig maken en zorgen dat wij het zonnetje in ons huis zijn. Wij gaan eens lekker een dagje niksen, wat lezen, dvdtje kijken en straks komen de kinderen op de koffie en soep eten, altijd weer gezellig. Ook leuk dat ze de traditie voortzetten die onze ouders en wij ook hadden en niks moet alles mag, ze hebben het tegenwoordig zo druk, maar ze vinden het schijnbaar ook heerlijk en ze weten dat ze welkom zijn, ik zeg altijd maar; wat je zaait zul je oogsten. Zo lieve mensen nogmaals een hele fijne zondag, groetjes en een warme knuffel vanuit een regenachtige Betuwe.
Liefs van Dini xxx
Angela Admin
Aantal berichten : 111 Leeftijd : 69 Woonplaats : Rotterdam Hobby's : PSP en websets (kaders maken) Humor : Geen.....hihi. Registration date : 23-10-08
Onderwerp: Fijne zondag do okt 30, 2008 8:16 pm
Fijne zondag groetjes. Druk op REPLY om een groetje eronder te zetten.