Aantal berichten : 11 Leeftijd : 75 Woonplaats : Nuland Hobby's : Psp Wandelen in Limburg Handwerken Humor : Ja Registration date : 24-11-08
Onderwerp: Re: Beterschap Choco di nov 25, 2008 7:18 pm
Van Harte Beterschap Ineke
niekie
Aantal berichten : 5 Registration date : 29-10-08
Onderwerp: Re: Beterschap Choco di nov 04, 2008 12:33 am
Groetjes Niekie.
Angela Admin
Aantal berichten : 111 Leeftijd : 69 Woonplaats : Rotterdam Hobby's : PSP en websets (kaders maken) Humor : Geen.....hihi. Registration date : 23-10-08
Onderwerp: Beterschap Choco ma nov 03, 2008 6:54 pm
Van harte beterschap Choco. Ik hoop dat de operatie goed is verlopen. En wens je een spoedig herstel toe.
Liefs, Angela.
Dini
Aantal berichten : 22 Leeftijd : 71 Woonplaats : In de heerlijke Betuwe Hobby's : Muziek, zwemmen, shoppen en PSP. Humor : Een lach is de vitamine voor het hart. Registration date : 24-10-08
Onderwerp: Beterschap Choco ma nov 03, 2008 2:12 pm
Lieve Choco , ik las op Angela's andere group dat je in het ziekenhuis had gelegen. Jammer dat we niet wisten dat je in het ziekenhuis lag anders had je vast een lief kaartje van me gekregen. Ik miste trouwens al wel een paar dagen je goedemorgen berichtjes. Maar fijn dat je weer thuis bent, ik hoop dat de operatie geslaagd is. Ik wens je een voorspoedig herstel toe, luister naar je lichaam, die geeft vanzelf wel aan of je weer aan andere dingen toe bent, maar doe rustig aan hoor. Liefs, Dini xxx