Aantal berichten : 111 Leeftijd : 69 Woonplaats : Rotterdam Hobby's : PSP en websets (kaders maken) Humor : Geen.....hihi. Registration date : 23-10-08
Onderwerp: Handtekening wo nov 12, 2008 8:19 pm
Nelly zoals je ziet is het gelukt. Kijk even bij handige tips, daar staat de uitleg.
Angela Admin
Aantal berichten : 111 Leeftijd : 69 Woonplaats : Rotterdam Hobby's : PSP en websets (kaders maken) Humor : Geen.....hihi. Registration date : 23-10-08
Onderwerp: Re: Avater en Handtekening wo nov 12, 2008 5:09 pm
Ik ook niet Ik loop ook al een tijdje te zoeken. Maar ik geef niet op ik zal het vinden.
Liefs, Angela.
nelly
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 77 Woonplaats : kerkdriel Hobby's : Natuurlijk PSP en genieten van de natuur en een heerlijk etentje. Humor : Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd Registration date : 25-10-08
Onderwerp: Handtekening zo nov 09, 2008 5:02 pm
Hallo Angela,
De handtekening doet het niet, je moet hier de url neerzetten en dan krijg je hem te zien, maar dat moet toch eigelijk automatisch gaan, maar dat krijg ik niet gevonden.
nelly
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 77 Woonplaats : kerkdriel Hobby's : Natuurlijk PSP en genieten van de natuur en een heerlijk etentje. Humor : Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd Registration date : 25-10-08
Onderwerp: Handtekening zo nov 09, 2008 4:58 pm
Hallo Angela,
Ik heb ook een handtekening gemaakt, en in mijn profiel is hij zichtbaar, waarom laat hij zich hier niet zien.
Misschien kloppen de maten niet maar die staan er niet bij. Groetjes Nelly.
Angela Admin
Onderwerp: Re: Avater en Handtekening zo nov 09, 2008 2:52 pm
Ik had je al een mailtje terug gestuurd Nelly. Maar wel voor ik zag dat het gelukt was.
Liefs, Angela.
nelly
Onderwerp: Geen handtekening zo nov 09, 2008 1:34 pm
De Avater staat er wel maar de handtekening heb ik nog niet voor elkaar, maar dat komt ook wel. Groetjes Nelly.
nelly
Onderwerp: Avater en Handtekening zo nov 09, 2008 1:33 pm
Hoi Angela,
Ik had je prive al geschreven, maar misschien is het niet nodig want ik heb het al gevonden, en nu maar hopen dat hij het doet.